AKTUALNOŚCI

Informacja o funkcjonowaniu biura handlowego

Szanowni Państwo,

w związku z pogarszającą się sytuacją epidemiczną w Polsce postanowiliśmy zmienić zasady funkcjonowania naszej firmy. Nasi pracownicy biurowi zostali oddelegowani do pracy zdalnej w domach. Wszelkie zapytania i sprawy prosimy kierować na adresy e-mailowe (podane na stronie kontakt).

Naszych stałych Klientów prosimy o bezpośredni kontakt mailowy lub telefoniczny z handlowcami prowadzącymi dotychczas Państwa sprawy.

Jednocześnie informujemy, że w tym momencie nie prowadzimy bezpośredniej obsługi Klienta w naszym biurze i wszystkich chcących nas odwiedzić prosimy o kontakt telefoniczny lub e-mailowy.

Magazyn osprzętu i części kontenerowych jest czynny w ograniczonych porach tygodnia i nie ma możliwości bezpośredniego zakupu i odbioru towaru z naszego magazynu. Wszystkie zamówienia muszą być składane drogą e-mail (tomek@anga.pl) i będą realizowane poprzez wysyłkę kurierską. W wyjątkowych przypadkach istnieje możliwość własnego odbioru wcześniej zamówionego i opłaconego towaru, jednak musi to być uzgodnione na etapie składania zamówienia.

Z góry przepraszamy za ewentualne niedogodności, prosimy o cierpliwość i wyrozumiałość, i mamy nadzieję, że wkrótce sytuacja powróci do normy.